ff kort - Reisverslag uit Indiana, Verenigde Staten van Justin Voortman - WaarBenJij.nu ff kort - Reisverslag uit Indiana, Verenigde Staten van Justin Voortman - WaarBenJij.nu

ff kort

Door: justinvoortman

Blijf op de hoogte en volg Justin

25 November 2010 | Verenigde Staten, Indiana

Hallo mensen, ik weet dat ik jullie in de steek heb gelaten met mijn blog van de afgelopen week maar dat is in verband met de thanksgivingbreak. Ik zal dit weekend in elk geval het verslag van week 13 uploaden en dan volgt week 14 snel (geloof me, daar heb ik veel over te vertellen;))

dus niet getreurd, niet gevreesd Justin is misschien wel even weg geweest,
maar beter dan ooit komt hij weer terug, hij gaat aan de slag heel erg vlug,
om jullie weer up to date te krijgen, van al mijn gaan staan en zwijgen.

Tsja, bijna sinterklaas heh;) ik ben in elk geval in die stemming:P

Tot snel

Groetjes Justin

  • 26 November 2010 - 08:09

    Alain:

    Pff, ik moet toegeven, dat is wel heel kort beschreven...
    Maar we wachten met smart, tot jij je volgende verhaal start... :p

    Ook een gedicht voor jou:
    Sint en Piet zaten te denken,.....

    he, waar is Justin !?

    Groeten Alain

  • 26 November 2010 - 10:45

    Mini:

    he justin sinterklaas komt niet in Amerika. geloof ik was hem te ver weg .groetjes

  • 27 November 2010 - 19:11

    Hans:

    ja die arme man lijdt al aan alle mogelijke ouderdomsziektes en dan ga jij verwachten dat ie even de zee oversteet... we zijn in nederland he, daar meoten de mensen door werken tot hun 67e, in zijn geval tot z'n 670e...

    maar we wachten met smart, en jaloezie, o je verhlen... ik sluit me aan bij de voorgaande reacties van de voortmannetjes...

    laterr

  • 30 November 2010 - 20:50

    Irene:

    JUS, waar blijft je volgende verslag?
    :D Ik kan niet wachten....!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indiana

Justin

Actief sinds 25 Aug. 2010
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 49715

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 22 Mei 2011

Studiejaar Amerika

Landen bezocht: